Thursday, January 18, 2018

မီးဖိုေခ်ာင္ထဲက အိမ္ဘယ္​ႏွစ္​လံုး႐ွိလဲ



ခက္တာက အဲဒီအခန္းထဲမွာ ၀င္လိုက္တယ္ဆိုတာကို အခန္းကသိမေနတာပဲ။ ဆိုဖာက အိပ္မက္တစ္ခုနီးနီးျဖစ္တယ္ပဲထားအံုးေတာ့ ၾကမ္းျပင္ေပၚက အိမ္တြင္းစိုက္ အုန္းပင္လိုလိုေျခေထာက္ေတြျဖစ္လာတာ။ အားလံုးကို တစ္စုတစ္စည္းတည္း ဘယ္လိုေခၚမလဲလို႔ ႀကိဳစဥ္းစားဖူးလား။ တကယ္တမ္းက အသက္႐ႈသြင္းမႈနဲ႔႐ႈထုတ္မႈၾကားမွာ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ ျမင္သိစိတ္ကို မီးဖိုေခ်ာင္ကေန လွမ္းမျမင္ႏုိင္တာပဲ။ ၾကမ္းတိုက္၀တ္ေပၚမွာ ရယ္သံေတြကို လိုက္ေကာက္ရဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္ၾကည့္ေပါ့။ တစ္စံုတစ္ခုကေတာ့ တစ္ေနရာရာမွာ ရွိေနစၿမဲပါ။ အဲဒီေနာက္က ဒီဆိုင္အေၾကာင္းကို သတိရဖို႔အတြက္ ေန႔ဟာညျဖစ္လာၿပီ၊ စာအုပ္စင္နဲ႔ပတ္သက္တာမွန္သမွ်က ဓားအျဖစ္နဲ႔ ေျခာက္လတာကာလအတြင္း ေရွ႕ေနေခၚၿပီးတိုင္ပင္ေခ်ၿပီ။ ဒါကလည္း စေနေန႔မို႔ျဖစ္႐ိုးျဖစ္စဥ္လို႔ ေလးခုေျမာက္ကမာၻမွာ သတ္မွတ္ခ်င္ သတ္မွတ္ၾကည့္လိုက္ အျခားေနရာမွာ ေျပာင္းေရြ႕ေနထိုင္ျခင္းဟာ အိမ္ရဲ႕အရိပ္ထဲကို တိုး၀င္ဖို႔ႀကိဳးစားျခင္းပါပဲလို႔ ေတာက္ပထိန္လင္းေန ေအာင္ အေမွာင္တစ္ခုကို ခ်ိတ္ဆြဲထားလို႔ရတာပဲေလ။ ထိခိုက္ရွလြယ္ျဖစ္တဲ့ သံဇကာေပါက္ေတြကေန အႀကိမ္ႀကိမ္၀င္ေရာက္ဖို႔ႀကိဳးစား ေနတဲ့ ဖံုးဖိခံထားရေသာအဆံုးအမဲ့ေလေျပေတြကို ဟင္းရြက္လွီးသလို ခပ္လြယ္လြယ္မွန္ေဘာင္သြင္း ခ်ိတ္ဆြဲထားလိုက္တယ္။ လက္ႏွစ္ ဖက္ရဲ႕ ေရြ႕လ်ားမႈျမဴရိပ္ဆန္ဆန္အခိုးအေငြ႕ေတြထဲမွာေပါ့။ ေသခ်ာတာက ဦးေခါင္းပိုင္းဆန္တဲ့ ဧည့္ခန္းထဲကို ေန႔လည္စာေတြအျပည့္ အသိပ္ထည့္သြင္းဖို႔၊ အစပိုင္းမွာ စိတ္ရွည္စြာနဲ႔ တစ္ေႏြလံုးကို ၀န္းရံထားတဲ့၊ အဲဒီလိုျဖစ္လာမယ္ဆိုရင္လည္း ဘယ္ေတာ့မွျပန္ေတြ႕ရမွာ မဟုတ္ဘူးလို႔ ျဖစ္မလာခဲ့ဘူး။ ပြဲေတာ္ခ်ိန္ကနီးလာၿပီ ေခြးေျခေပၚက စိတ္ကူးသက္သက္ဟာ စကားကျပတ္ေတာင္းျပတ္ေတာင္းပဲ၊ သိေအာင္ခ်ျပျပန္ေတာ့လည္း ႐ုတ္တရက္ႀကီးေပ်ာ္လာဖို႔က အေတြးရဲ႕ ႏွစ္ပိုင္းတစ္ပိုင္းတိတိကိုဆိုတာကိုဘာသာျပန္မိရဲ႕လားမသိဘူး။ အတက္သံုးေလွကားနဲ႔အဆင္းသံုးေလွကားရဲ႕ ကြာျခားခ်က္ကို သိလား။ ထပ္ခိုးက က်ပ္ခိုးဆီကို တစ္ရက္ဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္ေလာက္ေရာက္ဖူး လဲ။ အဲဒီေျခာက္ထပ္ေျခေထာက္ေတြက အားလံုးဟာ႐ူးႏွမ္းႏွမ္းအလွည့္ဖ်ားခံ စားပြဲခံုေဒါက္ေတြလို႔ တစ္ခါတရံအျဖစ္အပ်က္ေတြကို အႀကိမ္ႀကိမ္တစ္ဆက္တည္းနီးပါးျဖတ္ေက်ာ္ရအံုးမွာ ဒါဟာ ႏွစ္ပါးသြားစင္ေတာ္ေကာက္ခံရတာပဲ။ အခန္းကသိတယ္ပဲဆိုပါစို႔၊ အျမစ္ဆန္ တဲ့ ေသတမ္းစာမွာ ဘာကတိက၀တ္ေတြထားၿပီး ေဟာဒီေကာ္ေဇာေအာက္ထဲမွာ ပုန္းခိုေနမွာလဲ။ အားလံုးဟာ ၾကမ္းတစ္ေျပးတည္းပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီၾကမ္းတစ္ခုတည္းနဲ႔မၿပီးျပည့္စံုႏုိင္ဘူးဆိုတာ လွည့္လည္ေျပာင္းေရြ႕ေနႏုိင္ဖို႔ ေသာ့ေပါက္ရဲ႕ခါယမ္းလွေသာ ငယ္ဘ၀ထဲမွာ၊ စာၾကည့္ခန္းနဲ႔ပတ္သက္တာမွန္သမွ်ကို၊ မေရရာတဲ့ မ်က္ႏွာၾကက္ေပၚမွာ ကပ္တြယ္ေနေကာင္းေနႏုိင္ေပမယ့္၊ အဲဒီစင္ရဲ႕ေအာက္ ေထာက္တိုင္ရဲ႕အျပင္ဘက္ ေသခ်ာျခင္းရဲ႕အလယ္ဗဟို တစ္ခုတည္းေသာရွိေနျခင္းရဲ႕အစြန္းမွာ ထုတ္တန္းဟာ အသက္အရြယ္ႀကီးရင့္ေန တဲ့ အိမ္တစ္လံုးသာသာ မွန္ကူကြက္ရဲ႕ပင့္ကူမွ်င္အခန္းဖြဲ႕မွာ ဘယ္အရာကိုဖံုးကြယ္ထားျခင္းမ်ိဳးလဲ။ ဘယ္အရာကို ကန္႔သတ္ထားခ်င္ တာလဲဆိုတာ ေသခ်ာသိပါရဲ႕လား။ ခက္တာက အဲဒါကလည္း လာမယ့္ တနလၤာေန႔မွာ အုတ္ဖိနပ္တိုင္ကေနတစ္ဆင့္ တြားတြားတက္ လာမယ့္ ေသျခင္းတရားလိုပါပဲ။ လင္းထိန္ေတာက္ပဖို႔ ခဏခဏေတြ႕ေနလည္း သိလိုလ်က္နဲ႔ဘာကို တည္ေဆာက္ခံအျဖစ္နဲ႔ ပံု႐ိႈ႕မလဲ။ အရွိတရားထဲက ထာ၀ရေပ်ာက္ကြယ္သြားျခင္းနဲ႔ ေသာက္ေရအိုးစင္ကရြတ္ေခြေပၚမွာ စံပယ္ေနတဲ့ ေ၀းကြာျခင္းဆိုတာမ်ိဳးကို ပု႑ားကြယ္ ကေနၾကည့္ရင္ ဘယ္လိုအဓိပၸာယ္မ်ိဳးထြက္လာႏုိင္လဲ။ မျမင္ရမသိရသူရဲ႕သေကၤတဟာ အ၀င္အထြက္လုပ္ႏုိင္တဲ့အရာတစ္ခုရဲ႕ ဘယ္ အလႊာမွာ စက္ျဖစ္လာလိမ့္မလဲ။ ပန္းတိုင္မရွိတဲ့ အ၀တ္ႀကိဳးတန္းေပၚမွာလား။ အဲဒါကိုပဲ အတိတ္လို႔ အျခားအသံေတြကို ေရာေႏွာပစ္ လိုက္ဖို႔ ေရာက္ရွိလာတဲ့ကုထံုးေတြၾကား မ်က္လံုးဆန္တဲ့ တံခါးပတၱာရဲ႕၀က္အူမွာ စားတယ္။ အဆံုးအစမဲ့ ဌာပနာမုန္႔တစ္ခုထဲမွာ ဖက္ ဆစ္ဆိုတာလည္းမရွိေတာ့တဲ့ သေႏၶကို မီးပလက္ခံုေပၚမွာ အဖြင့္အပိတ္ေကာင္းေကာင္းလုပ္ႏုိင္ေအာင္ တည္ေဆာက္ခံရတဲ့ ၾကယ္သီး ပုစာၦပံုရိပ္တုအရိပ္ျဖစ္ႏုိင္တာပဲ။ ေခါင္မိုးရဲ႕ေရခြံဟာ ဆည္းဆာရဲ႕ေနာက္ဆံုးအစလြတ္လပ္ခြင့္ဆိုတာတန္ဖိုးရွိသလဲ။ ၾကက္ေမြးတစ္ခုရဲ႕ လုပ္ေဆာင္မႈႏႈန္းနဲ႔ အမည္နာမတပ္ၿပီးသား တီဗီစင္ေဒါက္ေအာက္မွာ အားလံုးကိုဖြင့္ထားဖို႔ တခၽြင္ခၽြင္ျမည္လ်က္ရွိတဲ့ ေျပာင္းလဲျခင္းတစ္ သက္တာ၊ ဒါက အလိုေလ်ာက္ေျဖၾကားတတ္တဲ့ ဗီ႐ိုအေယာင္ေဆာင္ ျဒပ္သားတစ္ခု၊ ေပါင္းဖက္ဖို႔လ်ာထားခံရတဲ့ ပ႐ိုဂရမ္ထဲ အခ်ိန္ဆို တာဟာ အသံခ်ဲ႕စက္တစ္ခုရဲ႕ ခြဲျခားမႈ၊ အဖြင့္သမားဟာ ကန္႔သတ္ခ်က္ေတြထဲမွာ ဘယ္စနစ္ေဘာင္ထဲရွိေနလဲ။

၎(18.1.2018)

No comments: