Monday, June 16, 2014

CATCH-22

ၾကြက္စာခ်ေပးတဲ့ နည္းလမ္း မ်က္စိကိုလႊဲကာရပ္နားထားေသာ သဲလြန္စမ်ား လက္ထဲက မ်က္စိစီ
သတင္းစာစကၠဴနဲ႔ေရးထားတဲ့ ကိစၥကနည္းနည္း ဘယ္ေရာက္သြားပါလိမ့္တြင္ စာအုပ္ကိုထားလိုက္
ၿပီးခ်က္ခ်င္း ခ်ာခနဲ ေျခာက္မိနစ္ခြဲဖို႔ ႏွစ္နာရီလိုပါကိုကိုင္၍ ပင္ ခပ္ရိပ္ရိပ္နဲ႔ အဲဒီမ်က္စိစီ
လက္၀ဲဘက္ခန္းသည္ အေပၚထပ္တစ္ထပ္အျပင္ ဟိုမွာေမးပါလာတဲ့ စာသားေတြထဲက လူေနရာစိတ္ထင္ျျမင္ေတြ
အဲဒါေတြ ကၽြန္ေတာ့္ဆီမွာရွိတယ္ ဘာသာစကားက ေလာကကို ေလာကြတ္လုပ္ဖို႔ေလာက္ကိုင္ အကဲျဖတ္ခ်က္
လည္ပတ္ေနတဲ့ ေဘာလံုးေျပးသြားတယ္ ကတ္ေၾကးဟာ မ်က္စိကိုသက္ေရာက္တာမ်ိဳး လြတ္လပ္တဲ့ဆႏၵက
ဘယ္မလဲ ဆြဲေစ့ထားတဲ့ ေကာ္အခ်ိန္ရဲ႕ခက္ထန္တဲ့နည္းဗ်ဴဟာေတြဟာ အနီေရာင္စာအုပ္ကေလးရဲ႕ျဖစ္တည္မႈ
မ်က္ႏွာစိမ္းႏွစ္ခု၏ အသြင္အျပင္လကၡဏာမွာ ပထမအေတြးနားလည္ရခက္ၿပီး ပေဟဠိဆန္တဲ့ဆန္းၾကယ္မႈထံပို႔ရန္
နားလည္လိုက္တယ္ အဲဒါဟာ သူတို႔ေတြဆီ ဘဲဥျပဳတ္ေတြတင္တဲ့ ဘိလပ္ရည္၊ ေရနဲ႔ကိုင္ေတာ့ အိတ္ထဲက၂၅က်ပ္တန္
တြင္ခံုၾကီးေတြကုလားပဲက ပရိုတိန္းၾကြယ္၀တဲဓါတုေဗဒ ဥပမာ-အေ၀းေျပးဘတ္စ္ကားၾကီးကို ေမာင္းေနတဲ့
မ်က္စိတစ္စံု အဲဒါကလြန္ခဲ့တဲ့ စာေၾကာင္း၅ေၾကာင္းက ပံုမွန္အဆင့္ေျခာက္ အဓိကပို႔တာက ပိုတာေတြ
စာေနတာနဲ႔ေပေနတာၾကီးေပါင္းလိုက္ ၿမိဳ႕ျပရဲ႕ညေနအရိပ္ထဲ သူတို႔ရဲ႕စီမံကိန္းဆန္တဲ့ အႏုပညာေတြဆီ
ဖံုးထဲက လက္ဖ၀ါးကို မရွိတာာမရွိဘူး ၀င္အိပ္ေနဖို႔ ေရြ႕လ်ားသံုးစြဲသူ အငွားလမ္းတစ္ေလွ်ာက္
အက်ဥ္းခံ်ဳးၿပီး သမလိုက္တယ္ ၾကက္ဥေမႊခေလာက္ဆြဲတဲဲ့ လယ္ခင္းႀကီးမွ ကာလျပည္တြင္းကာလာစံုရွိ

                                     လံုး၀ပိတ္ပင္ထားတယ္ ဘာအေၾကာင္းမွ သိခြင့္မရွိ
                                     လံုး၀ပိတ္ပင္ထားတယ္ ဘာအေၾကာင္းမွ သိခြင့္မရွိ
                                     လံုး၀ပိတ္ပင္ထားတယ္      ဘာ
                                                                                     အ
                                                                                            ေၾကာင္း        အရာ               ေတြလဲ



                                 ေတြ႔လား    ဘာေတြပိတ္ပင္ထားလဲ ဘာကို ဘယ္သူ႔ကို

                                    ဒါေတြဟာ  စာသားေတြ ဒါေတြဟာ စာသားေတြ ဒါေတြဟာစာသားေတြ ဒါေတြဟာစာသားေတြ

               ဒါေတြဟာ စာသားေတြ  ဒါေတြဟာစာသားေတြ
                         ဒါေတြဟာ       စာသားေတြ                   စာသားေတြ ငွက္သားေတြ ဖိနပ္မစီးတဲ့ၾကက္သားေတြ

                                                                                                         ၄င္း(5.3.2014)

No comments: